Останнім часом здається, що купівля Yahoo! всюдисущим Майкрософтом вже справа практично вирішена, адже як би там не хотілося раді директорів Яху під керівництвом Джеррі Янга відстояти незалежність компанії, та провідні акіонери висловили своє бажання продатись софтверному гіганту… Але все ж Яху досі пручається на набиває собі ціну. Так, наприклад, після запуску служби online відеовіщання Yahoo! Live, про яку вже повідомлялося раніше, Яху запустило ще один новий сервіс: Yahoo! Buzz. Базз – це нагло здерта яхушнками у digg.com ідея онлайн-обміну корисними та/чи цікавими посиланнями. Причому враховуючи потужності Yahoo – це дуже гарна ідея. Суть її в тому, що лінки, які набирають найбільшу кількість голосів потрапляють на головну сторінку, вона є наразі найвідвідуванішою в світі. Результати, які з того всього виходять хоч і очікувані, але тим не менш все одно приголомшливі. Нещодавно Yahoo оприлюднило деякі цікаві статистичні факти, зібрані у своїх партнерів:
- Salon були дуже здивовані 28 лютого, коли після публікації посилання на оцю статтю на Yahoo Buzz у них на сайті було зафіксовано 1 мільйон унікальних відвідувань за добу – найбільше за всю 12-річну історію існування сайту.
- Посилання на US Magazine з’явилось на Yahoo 27 лютого і того ж трафік з сайту став другим за об’ємом за весь час їх роботи. Причому 32% його було згенеровано зі сторінки Yahoo.
- Huffington Post повідомили про 800 000 унікальних відвідувань по статті, посилання на яке було з сайту Yahoo.
- Сайти компанії Sugar, Inc. отримали близько 1.8 мільйони унікальних відвідувань після того як посилання на п’ять публікацій на їх сайті з’явились на головній сторінці Yahoo.
- Після того, як на сайті Yahoo в попередню суботу з’явилось посилання на статтю на TechCrunch про переслідування користувачів P2P японськими провайдерами, то від напливу користувачів ледь не відбулося перевантаження серверів. І це при тому, що вважається, що в суботу Інтернет “спить” і генерує лише 1/4 звичного денного трафіку.
Отака цікава статистика. Яху варто бути обережними з публікацією лінків на головній сторінці, бо це влаштовує справжній стрес-тести хостерам 🙂 І цілком зрозуміло, що наразі жодному з сайтів типу digg.com не зрівняється по потужності, яку дає попадіння посиланняна головну сторінку Yahoo…
Джерело: TechCrunch.